Forum - HAJLO.COMmunity [ forum dyskusyjne, kasa za posty, forum młodzieżowe, forum wielotematyczne ]


Nabór do ekipy forum!!! Więcej informacji: Napisz PW

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Jak radzić sobie w pracy?
(30-09-2010 11:05) #1

Jak radzić sobie w pracy?

Reguła Planera:

Jeśli zrobisz wyjątek, to następnym razem to będzie już uważane za twój obowiązek.


Prawo Slousa:

Jeśli wykonujesz robotę zbyt dobrze, to już się od niej nie odczepisz.


Franco prawo miejsca pracy:

Jeśli to, co robisz sprawia Ci przyjemność, to najpewniej partaczysz.


Larsona zasada biurokratyczna:

Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.


Pierwsza pułapka geniusza:

Żaden szef nie będzie trzymać pracownika, który ma zawsze rację.


Prawo Otta:

Gdy szef staje przy biurku, zawsze akurat robisz coś niekoniecznego.


Prawo Benchleya:

Każdy może odwalić dowolny kawał roboty, jeśli tylko nie należy to do jego obowiązków.


Prawo Clyde'a:

Im dłużej zwlekasz z tym, co masz do zrobienia, tym większa szansa, że ktoś Cię wyręczy.


Prawo Darwina:

Szczęśliwym praca nie idzie.


Achesona reguła biurokracji:

Raport ma służyć nie poinformowaniu czytelnika, lecz ochronie autora.


Roberta reguła administracji:

Tytuły przeważają nad osiągnięciami.


Prawo Wilsona:

Ranga osoby jest odwrotnie proporcjonalna do szybkości mowy.


Prawo Mosleya:

Poczynania szefów oparte są na micie, ze przyszły rozwój organizacji zrekompensuje dawne niedoróbki.


Piąta reguła powodzenia w biznesie:

Pilnuj, żeby szef szefa nie dobierał się szefowi do tyłka.


Trzecie prawo wydajności:

Kiedy szefowie mówią o polepszeniu wydajności, nigdy nie maja na myli siebie.


Zasada Prince'a:

Ludzie, którzy pracują siedząc, zarabiają więcej od tych, którzy pracują stojąc.


Wellera prawo zdobywania funduszy:

Nigdy nie przyznawaj, ze masz wystarczająco dużo personelu, miejsca i pieniędzy.


Robertsona reguła biurokracji:

Im więcej dyrektyw wydasz, aby rozwiązać problem, tym gorzej się to wszystko skończy.


Andersona prawo przetrwania dla niższego personelu:

Nigdy nie miej za często racji.

Aluzje lepiej przyjmować niż czynić.


Prawo Chapmana:

Nie będę niezastąpiony. Ludzie niezastąpieni nie awansują.


Prawo Owena:

Jeśli jesteś dobry, to cala robota zwali się na ciebie. Jeśli jesteś naprawdę dobry, to nie dopuścisz do tego.


Prawo tytulatury p.o. dyrektora odpowiedzialnego:

Im dłuższy tytuł tym mniej ważna praca.


Prawo Van Roya:

Narada nie zastąpi efektów.


Aksjomat Adlera:

Język jest tym, co odróżnia nas od niższych zwierząt i od urzędników.


Prawo Coblitza:

Każda komisja jest w stanie podjąć decyzję głupszą niż którykolwiek z jej członków.


Prawo Niesa:

Energia zużywana przez biurokracje na obronę błędu jest wprost proporcjonalna do jego wielkości.


Phillipa prawo procedur komisyjnych:

Łatwe do przeprowadzenia są tylko zmiany na gorsze.


Prawo Petersona:

Nigdy nie opóźniaj końca narady, ani początku przerwy obiadowej.


Komisyjne reguły Chapmana:

Nigdy nie zjawiaj się na czas, bo będziesz musiał zaczynać.

Nie odzywaj się do połowy posiedzenia, a zyskasz opinię człowieka inteligentnego.

Bądź tak mało konkretny, jak to tylko możliwe; dzięki temu nikogo nie urazisz.

Kiedy masz wątpliwości - zaproponuj powołanie podkomisji.

Pierwszy wystąp z wnioskiem o przełożenie obrad; zyskasz popularność, gdyż wszyscy na to czekają.


Prawo Wolińskiego:

Praca w zespole polega na tym, że przez połowę czasu trzeba tłumaczyć innym, że są w błędzie.


(11-10-2017 12:01) #2

RE: Jak radzić sobie w pracy?

Ja natomiast zachęcam do udziału w Europejskim Forum Gospodarczym – Łódzkim 2017 . To świetna okazja, żeby się nauczyć czegoś więcej o biznesie.





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Linki

Copyrights

Tłumaczenie: Polski Support MyBB Silnik MyBB Styl: Darek