Forum - HAJLO.COMmunity [ forum dyskusyjne, kasa za posty, forum młodzieżowe, forum wielotematyczne ]


Nabór do ekipy forum!!! Więcej informacji: Napisz PW

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Kodeks Profesjonalnego Konsultanta
(01-10-2010 10:10) #1

Kodeks Profesjonalnego Konsultanta

Nie używaj zdań złożonych.

Każde zdanie powtarzaj zawsze dwa razy.

Każdą kwotę wysyłaj SMS-em - klient nigdy nie zapamięta.

Nigdy nie odsyłaj do IVR - wiadomo, że to magia.

Każdy telefon składa się ze słuchawki i mikrofonu, klienci mylą jedno z drugim.

Klienci standardu wymagają specjalnej troski.

Abonament znaczy klient.

Jeżeli ktoś mówi że ma telefon z TakTak-a to znaczy że ma Alcatela.

Jeżeli ktoś mówi że ma telefon Simplus to znaczy że ma Sagem'a

Jeżeli ktoś nie wie jaki ma telefon to znaczy że ma Simplusa

Jeżeli klient mówi że ma Alcatela to znaczy że ma Nokię.

Jeżeli klient prosi o powtórzenie to trzeba wyłaczyć RIS.

Każdy klient oczywiście wszystko ma opłacone.

Klient nigdy sam nie ustawiał sobie przekierowań.

Klient nigdy sam nie ustawiał sobie blokad.

Blokady i przekierowania ustawiły się same.!!!

Nie pytaj na kogo jest zarejestrowany telefon, przecież to oczywiste, że na mnie!

Odpowiedź brzmiąca "JA" oznacza rodzica, brata, siostrę lub innego członka rodziny twojego rozmówcy.

Pamiętaj: To Ty dziękujesz klientowi, gdyż to on wyświadczył Ci ogromną przysługę





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Linki

Copyrights

Tłumaczenie: Polski Support MyBB Silnik MyBB Styl: Darek