Forum - HAJLO.COMmunity [ forum dyskusyjne, kasa za posty, forum młodzieżowe, forum wielotematyczne ]


Nabór do ekipy forum!!! Więcej informacji: Napisz PW

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



[recenzja] Rage
(06-10-2011 16:24) #1

[recenzja] Rage

Rage to pierwsza od 1996 roku gra firmy id Software, która powstała w oparciu o zupełnie nową markę. Na czele zespołu odpowiedzialnego za jej produkcję stał John Carmack, twórca serii Doom oraz Quake.

Rage to pierwsza od 1996 roku gra firmy id Software, która powstała w oparciu o zupełnie nową markę. Na czele zespołu odpowiedzialnego za jej produkcję stał John Carmack, twórca serii Doom oraz Quake.

Rage nie jest zwykłym przedstawicielem gier FPS. Jest to bowiem potężny miks, w skład którego wchodzą nie tylko etapy strzelankowe, ale także wyścigowe oraz przygodowe. Akcja gry umiejscowiona została w post-apokaliptycznym świecie, przywodzącym na myśl klasyczny obraz kina akcji Mad Max 2: The Road Warrior. Podobnie jak w filmie z Melem Gibsonem w roli głównej, tak i w Rage głównym środkiem lokomocji oraz najważniejszym dobrem jest odpowiednio zmodyfikowany oraz przystosowany do pokonywania zdradzieckich bezdroży wehikuł, przypominający wyglądem popularne buggy.

Główny bohater Rage, określany przez samych jej twórców osobnikiem o klasie Bucka Rogersa (herosa z kart amerykańskich komiksów), jest nie tylko wyzwolicielem pozostałych przy życiu mieszkańców świata gry – rządzonego żelazną ręką przez wojskowy reżim – ale także właścicielem wspomnianego wyżej pojazdu, który jest ulepszany przez całą rozgrywkę. Wehikuł ten służy nie tylko za najbezpieczniejszy i najefektywniejszy środek transportu, ale ponadto jest też źródłem dochodu - to dzięki uczestnictwu w wyścigach zdobywamy niezbędne fundusze.

Zaprojektowany przez zespół Johna Carmacka wirtualny świat należy do grona największych w historii gier FPS. Stworzenie tak dużego, żyjącego i dynamicznie zmieniającego się środowiska było możliwe dzięki technologii Virtual Texturing, która jest ulepszoną wersją technologii MegaTexture, wykorzystanej po raz pierwszy w grze Quake Wars: Enemy Teritory. W przypadku Rage została ona jednak wykorzystana w znacznie większym stopniu. Gracze stykają się tu bowiem z dwoma takowymi silnikami – jeden odpowiedzialny jest za teksturowanie terenu, natomiast drugi zajmuje się wszystkimi pozostałymi elementami gry.

id Software jest znane z kładzenia wielkiego nacisku na rozwój trybów rozgrywki wieloosobowej. Nie inaczej jest w przypadku Rage. Na potrzeby multi powstało kilkanaście specjalnych map, w grze zamieszczono również standardowe tryby rozgrywki wieloosobowej – klasyczny deathmatch, zmagania w drużynach oraz capture the flag.

[Obrazek: rage1.jpg]

źródło: http://www.gry-online.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2011 16:24 przez Toxic1997.)




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Linki

Copyrights

Tłumaczenie: Polski Support MyBB Silnik MyBB Styl: Darek