Forum - HAJLO.COMmunity [ forum dyskusyjne, kasa za posty, forum młodzieżowe, forum wielotematyczne ]


Nabór do ekipy forum!!! Więcej informacji: Napisz PW

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Zaproszenia ślubne

(22-05-2018 18:12) #2

RE: Zaproszenia ślubne

Warto popytać o to znajomych... Moim zdaniem to jest naprawdę dość dobre i sensowne rozwiązanie Oczko


Niewiedza pozwalała im zachować zdrowe zmysły.

(16-10-2018 11:33) #3

RE: Zaproszenia ślubne

Niestety, ale nie mam wiedzy i doświadczenia w tym zakresie tematycznym. Dlatego też nie bardzo będę w stanie pomóc.


Ludzie postępują właściwie nie dlatego, że chcą zmienić świat, ale dlatego, że nie chcą, by świat ich zmienił – Michael Josephson

(16-10-2018 16:03) #4

RE: Zaproszenia ślubne

Zaproszenie wybierasz takie, jakie ci się podoba. Pamiętaj, to twój ślub, ma być taki, jaki ty sobie wymarzysz, a nie jaki komuś się wymyśli.



(20-12-2018 17:11) #6

RE: Zaproszenia ślubne

Poczytajcie o tym w necie. Na pewno będzie to dobry pomysł.


Zagadnienia "brak czasu" nie rozwiąże się przez pośpiech, lecz przez spokój.

(27-12-2018 14:29) #7

RE: Zaproszenia ślubne

Ja swoje robiłem w lokalnej drukarni https://www.kseroa0.pl/
ale na pewno mogą takowe wykonać i wysłać kurierem czy coś


(14-01-2019 19:51) #8

RE: Zaproszenia ślubne

Sądzę, że przydadzą mi się te informacje! Dzięki wielkie Oczko


Uważam za powinność filozofii wyrażać to, co wielu chciałoby wyrazić, a nie może.

(29-11-2022 16:10) #9

RE: Zaproszenia ślubne