23-12-2017, 23:58
Stron: 1 2
26-12-2017, 23:25
Jakaś porządna niskobudżetowa reklama + dobre pozycjonowanie i już z górki poleci .
27-12-2017, 12:31
Są różne formy reklamy od pozycjonowania w internecie po ulotki,gadżety itp.
15-01-2018, 21:12
Ja się zgadzam z moim poprzednikiem. Nic dodać oraz nic ująć...
16-01-2018, 23:56
Ja bym też poszperał w Internecie w tym obszarze tematycznym. Sądzę, że jest to dość sensowne rozwiązanie
05-02-2018, 11:33
Dobra strona + marketing internetowy + pozycjonowanie SEO i tak naprawdę to nam wystarczy .
05-02-2018, 18:40
Na pewno potrzebna jest wytrwałość i dużo pracy na początku. Internet i klienci nie lubią stagnacji. Ale ważny jest też pomysł na firmę, na jej brand - musisz poznać swoją grupę docelową i jej potrzeby. Jeśli masz wątpliwości i i nie wiesz jak się za to zabrać - może ci pomóc szkolenie coaching - dzięki niemu poznasz swoje dobre i złe strony i nauczysz się zarządzać swoimi umiejętnościami.
26-02-2018, 16:45
Cóż, wydaje mi się że z jednej strony warto promować w tradycyjny sposób, taki jak ulotki albo broszury, a z drugiej natomiast za pomocą takich środków jak działania w internecie. Należy równolegle stosować te sposoby, i nie ma co wydawać jak wielkich środków. Jeśli firma jest niewielka, to ofertę przeważnie kierujemy do okolicznych klientów. Ja korzystam z usług agenci seo i między innymi zoptymalizowali mi stronę w przeciągu pół roku, więc teraz moja siedziba jest wyżej w wynikach wyszukiwania. A że połączyłam siły z koleżanką dysponującą funduszami, niedawno zmieniłyście siedzibę - http://www.officemap.pl/search/list/?&ci...t[]=gdynia
07-03-2018, 16:16
A może warto poszukać w necie porad na ten temat?
23-03-2018, 20:18
Może jakieś ulotki i marketing bezpośredni?
Stron: 1 2